12 Şubat 2013 Salı

Sonbahar - Murat Korkmaz


verse 1:

Simdi sonbahar dökülür yapraklar, dalindan kopar ve alir rüzgar,
kopar firtina, sirtima binen yük fazla, daglar gibi
tasiyamadim bak biraktim herseyi, basaramadim bak unutamadim seni
hersey bitti ve sonuna geldik, gecmise dair herseyi sildik
dile kolay hersey gercek cok zor, aklim silsede kalbim silmez
sonsuz sanki geceler gecmez, yorgun kalbim iyilesmez
acilmak istedim ancak bosuna ben ayni yerlerde döndüm durdum
seni ararken, kendi cizdigim resimelrimde kayboldum
seni aradim yine tüm gözlerde, verilen sözler simdi nerde
sadece sen degil, ikimiz yiktik, düsünürüm sence biz dogru mu yaptik
farketmez, simdi cok gec, affetmez bu hatayi cok gec
ölümüde giderim istersen sen önünde yollar dogruyu sec
hayatin anlami kalmadi zaten sensiz hersey manasiz
dursun dünya döndü basim, sensiz bu hayat cok tatsiz
itirazla bir itiraf ederim, özledim seni, hemde cok
eskisi gibi beraber olmak, bu sefer malesef hic umut yok.

nakarat:

sesini özledim, özledim cok,
haberim yok durmus dünya niye
seninle birlikte kaybolanlari
ariyorum baska seylerde.


verse 2:

günesim batti dogmaz artik, cicegim soldu acmaz artik,
sonsuza dek sürecek sandik, bitti rüyalar simdi uyandik
hangimiz hakli hangimiz haksiz tartismak cok anlamsiz
netice itibariyle ikimiz birden yanliz kaldik
sende kaybettin herseyi bende, sende unuttun gülmeyi bende
sen bana güvendin ben sana ancak sen bende yanlidin ben sende
kim gelirse gelsin farketmez senden baskasi bulamaz beni
kim gelirse gelsin farketmez dolmaz asla senin yerin
ilham kalmadi uzun zamandir yazmadim ancak simdi patladim
umutsuz oldugumdan aklinin bile alamayacagi isler yaptim
baska kapilar caldim bosuna, aradigim sendin bulamadim orda
verdim bi karar kaldim ortada, simdi hersey daha da zorda
dönüsü olmayan bir yola girdim bilmem ne olur hayirlisi
cikmaz sokak bu yollar kapali, sana ulasan tüm kapilar kapali
acilmak istedim ancak bosuna ben ayni yerlerde döndüm durdum
seni ararken kendi cizdigim resimlerimde kayboldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder