2 Şubat 2013 Cumartesi

Mesele - Ceylan


Simdi düsünüyorum da
Giderken beni de almissin
Istemeye, istemeye
Belkide inatla ayrildim
Ayiplanmam Üzülmem
Zor olan seni düsünmem
Belkide Çektigim bu
Sanci senin yüzünden
Mesele ne senin benden ayrilman
Nede bensm sana darilmam
Ne aramaman nede sormaman
Mesele Suki hala bitmedi sevdan
Mesele ne senin benden ayrilman
Nede benim sana darilmam
Ne aramaman nede sormaman
Mesele Su ki bende bitmedi sevdan

Mesele ne senin benden ayrilman
Nede benim sana darilmam
Ne aramaman nede sormaman
Mesele Su ki bende bitmedi sevdan
Simdi düsünüyorumda
Giderken benide almissin
Istemeye, istemeye
Belki de inatla ayrildim
Ayiplanmam Üzülmem
Zor olan seni düsünmem
Belki de Çektigim bu
Sanci senin yüzünden
Mesele ne senin benden ayrilman
Ne aramaman nede sormaman
Mesele Su ki hala bitmedi sevdan
Mesele ne senin benden ayrilman
Ne de benim sana darilmam
Ne aramaman nede sormaman
Mesele Su ki bende bitmedi sevdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder