17 Şubat 2013 Pazar

Dramatik Ağıt (Ft.Quesney) - Mesth


Verse : Mesth

Kör gözlerin perdelenmis isiginda hayat için çalisan lejyonerdi gördügün Mesth
Avuçlarinda yagmur damlalarini büyük çöl ortasinda kurutmama eylemine koyulmus
Sicak çorba nöbetlerde sogumus sefillik ortasinda kalansa küçük bi göl bulurmus
Meger avuçlarinda hapsettigi mutlulukmus susuzluktan dudaklarini mutluluga vurmus
Içindeki Seytan'in etkisine kapilmis ve mutlulugu yutmus bi ferdi simdi kim arar
Dar bu sokaklar ruhum çikmak isterken bedenden tek nefeste bulur oldum huzuru ben
Yapmacikti dostluk toprakliydi yolu yasli gözler nedense yine ölüm kokulu
Kimsesiz bi kalabalikta oldu bu gün sunumu bulundu
simdilerde lakin çok arardim eskilerde
Yanibasimda beklemekte olan menfaatçi sevgilere :
Siktirin gidin!Evet bunu söyleyen benim
Eserisin Rapimin aglamakli bedenim hüsranlara ugramis dostlarim da kimsesizi
Düsman bilip taslamis bakmamis gözüm yasina ne oldu arda kalana bi tekme daha
Vuruldu baksana aglamakli bi çift göz ve siyah kas gördüm rüyalarimda
Okyanusun dibi gökyüzüne ulasti yer ve gök bu gün nedense birbiriyle yaristi
Yasli gözler olan bitenlere sadece bakakalmisti sonralari zaten alisti

Verse : Quesney

Karanlikti her yer sessizdi bu sokak gözlerinin içi gülümserdi yollarim kurak
Sonsuzluga adim attim ellerim kanar mumlar yaktim etrafinda sana büyük sevgi var
[x3]

Ben de varamadim ki sonuca sonucu buydu onca sanci ellerimde hayat sanki bulmacaydi
Son sözüm de bunlardan ibaret kalbim sefalet içinde tozlu raflar ayriliklar
Yalnizlik eseri bos bakislar zerzenisler bosa artik zaten sen de yoksan yanimda
(Hayat bana bir kefen) düsen kalkan belli olmaz ellerimde umutlarim
Hayat bende paranoyak zorla yalana itilen dökülen her lyricte sevgi vardi
Kaygi yoktu korkusuzca yürüdüm ben karanliga mesafeler de artmisti resimler de yakildi
Atilmisti onca bos düsünce ve rüyalarima sigindim yagmur alti islandim
Kiskandim dört duvarda odamin ortasinda az mi agladim beni etkileyen gözlerindi
Sözlerindi hiçbir çikarci yanim yok benim çiçeklerse ellerimde ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder