3 Şubat 2013 Pazar

Doğum Günüm - Ceylan


Ayrilik bukadar zor mu gidenim
Nefes almamakmis söylemediler
Azraili misafir etmek gibiymis
Can alir satarmis hiç demediler

Giderken ardindan sadece baktim
Hani hep kizardinya sigara yaktim
ölürcesine bir nefes çektim

Bu ask bizde durmaz miydi
Senle bu ben kalmaz miydi
Bir yastiga bas koyupta
Yaslansaydik olmaz miydi

simdi ne sen ne ben varim
Pisman degilim pismanim
Ne bu gün kaldi ne yarin

simdi sen hayatimdan
simdi sen bugünümden yarinimdan
çikip gittin öylemi
Sevmek dedigin böylemi

Bu gün benim dogum günüm
Sen olmadan kutluyorum
Ayrilik bana hediyen
Aldim kabul ediyorum

Gidenin ardindan kalanin adina
Ayrilik denirmis söylemediler
Yürek unut derken ask inadina
Hep aci verirmis söylemediler

Giderken ardindan sadece baktim
Hani hep kizardinya herkeze küstüm
Dinle bu sarkiyi ben sana yazdim

Bu ask bizde durmaz miydi
Senle bu ben kalmaz miydi
Bir yastiga bas koyupta
Yaslansaydik olmaz miydi

simdi ne sen ne ben varim
Pisman degilim pismanim
Ne bu gün kaldi ne yarin

simdi sen hayatimdan
simdi sen bugünümden yarinimdan
çikip gittin öyle mi
Sevmek dedigin böyle mi

Bu gün benim dogum günüm
Sen olmadan kutluyorum
Ayrilik bana hediyen
Aldim kabul ediyorum

SIIr
simdi ben kendimi ne yapmaliyim
Gidisini gidisini kendime nasil anlatmaliyim
simdi sende bir açiklamasi vardir
Vardir olmasinada
Ama ben bilmiyorum
Diledigin hersey gönlünce olsun
Cektigin en büyük ceza mutluluk olsun

Bu gün benim dogum günüm
Sen olmadan kutluyorum
Ayrilik bana hediyen
Aldim kabul ediyorum



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder