9 Şubat 2013 Cumartesi

Canım Dediklerim - Cengiz Kurtoğlu


Canim dediklerim canimi aldi,
Gönül sarayimi yikip gittiler,
Bu mutsuz yasantim onlarda kaldi
Beni bugünümden dünden ettiler
Beni sevdigime pisman ettiler.

Bu mutsuz yasantim onlarda kaldi,
Beni sevdigime pisman ettiler.

Haykirsam dünyaya ettiklerini
Yine anlatamam çektiklerimi

Tanrim zalim yapmis sevdiklerimi
Beni sevdigime pisman ettiler
Beni dogduguma pisman ettiler.

Tanrim zalim yapmis sevdiklerimi
Beni ölenlerden beter ettiler
Beni dogduguma pisman ettiler.

Ben böyle degildim yasarken oldum
Bu kötü kaderi sonradan buldum
Aldana aldana ömrümden oldum
Beni bugünümden dünden ettiler
Beni sevdigime pisman ettiler.

Aldana aldana ömrümden oldum
Beni dogduguma pisman ettiler
Beni sevdigime pisman ettiler.

Haykirsam dünyaya ettiklerini
Yine anlatamam çektiklerimi

Tanrim zalim yapmis sevdiklerimi
Beni ölenlerden beter ettiler
Beni dogduguma pisman ettiler.

Tanrim zalim yapmis sevdiklerimi
Beni bugünümden dünden ettiler
Beni dogduguma pisman ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder