10 Şubat 2013 Pazar

Benim Ol - Cengiz Kurtoğlu


Kalbinin sesine kulak ver dinle
Çok mutlu oluruz inan seninle
Bu essiz sevdayi paylas benimle
Ben senin olayim sen de benim ol

Sende seviyorsun gel de naz yapma
Bir gurur ugruna bu aski yikma
Canimi veririm yeter ki bikma
Ben senin olayim sen de benim ol

Dilimden düsmeyen dua gibisin
Hemde gerçeksin hemde rüya gibisin
Içimde ölümsüz rüya gibisin
Ben senin olayim sen de benim ol

Kalbinin sesine kulak ver dinle
Çok mutlu oluruz inan seninle
Bu essiz sevdayi paylas benimle
Ben senin olayim sen de benim ol

Sende seviyorsun gel de naz yapma
Bir gurur ugruna bu aski yikma
Canimi veririm yeter ki bikma
Ben senin olayim sen de benim ol

Dilimden düsmeyen dua gibisin
Hemde gerçeksin hemde rüya gibisin
Içimde ölümsüz rüya gibisin
Ben senin olayim sen de benim ol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder