26 Şubat 2013 Salı

Bekaretim Yok - Mercan


Artik imkansiz.. Melek düstü elden,
Seytan kalkti yerden bir kere
Artik imkansiz.. Delirince birden,
Tutamazsin sanki alevden

Gelir mi?
Döner mi?
Siner mi korkusu?
Gelir mi?
Geçer mi?
Çöker mi tortusu?

Nasil baslar masal gibi, nasil baslar?
Gece gündüz rüya gibi..
Ilk ask gibi..
Simdilerde cehennemde üstü kalsin hayatin..
Cesaretim yok..

Tekrar onla, tekrar bunla
Hiç sonu yokki bu hayatin!
Cesaretim yok.
Tek basimayim, tek tabanca tüm sevislerim firarda
Bekaretim yok.
Cesaretim yok,
Zaten bekaretim yok askta...

Nasil baslar masal gibi, nasil baslar?
Gece gündüz rüya gibi.
Ilk ask gibi
Simdilerde cehennemde üstü kalsin hayatin..
Cesaretim yok
Tekrar onla, tekrar bunla
Hiç sonu yokki bu hayatin!
Cesaretim yok
Tek basimayim, tek tabanca tüm sevislerim firarda
Bekaretim yok.
Cesaretim yok,
Zaten bekaretim yok askta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder