10 Şubat 2013 Pazar

Aşk Delisiyim - Cengiz Kurtoğlu


Bir sans ver Allahim seven kuluna
Ölecegim bir gün bu ask ugruna
Bir yol var gidiyor mutluluga
O yoldan bir gün ben geçecek miyim

Dünyama doymadan gitmem imkansiz
Terkedip gidenler bence vefasiz
Gidenler mutlu kalanlar bahtsiz
Sevip ayrilanlar kalir mi ahsiz

Asigim, asigim delicesine
Seviyorum seni ölürcesine
Tutuldum felegin kör cilvesine
Öyle çok sevdim ki ask delisiyim

Bir sans ver Allahim seven kuluna
Ölecegim bir gün bu ask ugruna
Bir yol var gidiyor mutluluga
O yoldan bir gün ben geçecek miyim

Dünyama doymadan gitmem imkansiz
Terkedip gidenler bence vefasiz
Gidenler mutlu kalanlar bahtsiz
Sevip ayrilanlar kalir mi ahsiz

Asigim, asigim delicesine
Seviyorum seni ölürcesine
Tutuldum felegin kör cilvesine
Öyle çok sevdim ki ask delisiyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder