26 Şubat 2013 Salı

Anahtar Sözcük - Melis Danişmend


Binlerce sözcük var içimde
Çikmak için hepsi sirada
Hangi birine öncelik versem bilmem

Önce af, senden dilemek için
Senden ve üzdügüm herkesten
Çok çok çok çok özür dilerim
Aci çektim ve çektirdim
Tuttugum yas tüm hak etmeyen zavalli insanlar için
Çirkin davranislarim vardi
Biliyorum mazeret sayilmaz ama
Berbat, berbat bir yil geçirdim

Binlerce sözcük var içimde
Çikmak için hepsi sirada
Hangi birine öncelik versem bilmem

Sans, onu da kaybettim
Hâlbuki eskiden dört ayak üstüne düser düser
Kalkar giderdim
Korku, bundan sonrasi
Düzelir mi her sey
Her sey aptal bir romantik komedi gibi
Umut, gün içinde bazen
Ara ara, az biraz, az biraz aydinlanmakta su karanlik için

Binlerce sözcük var içimde
Çikmak için hepsi sirada
Hangi birine öncelik versem bilmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder