1 Şubat 2013 Cuma

Açık Ara Bul kon - Ceza


Açik ara bul kon

Tamam ver hadi bana mikrofonu geri bas
Gerisini bana birak iki adim geri kaç
Geri geri,sönük gözünün feri
Vakit az,nakit yok,peki biz kime deli deriz?

Hadi sor,sana krom kaplama,som altin düsler
Saman altindan yürütülür isler
Fosforu parlayan baliklara aglar
Bosphorus aglatir,avlar derken

Sende mi istiyorsun lan seni essek
Dili bozuk gevsek,battle'im refleks gibi
Sana flashback yasatirim
Kes gibi gezme etrafta

Bu gelen ekspres benim ezerim seni,iste delisi evin
Peki bu nasil bir edep,bana bir yudum su verin
Diyeni vurani gördüm,titredi elim
Açik ara fark var git iyice geril

Açik ara bul kon

Dedi baba,çek baba,bana çek yaz
Sana çek ona çek sene sonu iflas
Ana mal,faiz,nema bir de kapital
Vakit yok,nakit misiniz hepiniz?

Isigi kis hadi,gel bana gel,senin fake rapin
Flex rapim yeter sana git de tepin
Ikidebir sersefil dans et hadi gel beri gel
Beri beri gel hem yeralti hem zemin

Hep tertemiz kafiye atan o fatalrhyme
Geliyor geri geri,geriyor sinirleri
Ve delisi evin o ve
Biçoguna da batan rhyme

Suratina punch yirmi bar,bir de punch line
Birak beni tutma kukla digilim ki yok ipim
Çok sesi çikiyormus çok itin,vakitsiz öten horozu kesince,
Bitakim horoz sevenler hep ortaya çikiyomus,hep bir anda nitekim

Açik ara bul kon

Devir hadi siseleri iyice zum ol
Akebuno gibi ezerim bu ayni sumo
Adrenalin yüzde yüz,bu rap en extreme spor
Hedefe kilitlenip de vurdum geldi rapor

Ates kor gene hala,dostlara sor
Panik yok dostum o kilici kinina sok
Beynini yor beynini ye dur orada
Keyfini sür hayatin ve soru sorma

Gelde gülme,komedyenler is basinda
Agizlarinda bakla islanmaz ki
Anlasilmamazliktan kaynaklanan hatalar her tarafta var zaten
Biz bu kadar yazdik bertaraf eder mi sence?

Herkes de birbirinin açigini ariyor
Herkes vuruyor affetmiyor düseni
Birakmayiz pesini kolayin
Ama zora gelince de zaten bir çogumuz üsenir

Açik ara bul kon

Açik ara bul,açik ara bul,açik ara bul,açik ara bul kon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder